utorok 26. júla 2011

Teaser Tuesday


Pridala som sa do nového meme... neviem ako dlho mi to nadšenie vydrží, ale... pokiaľ momentálne je, prečo ho nevyužiť.
takže, o čo vlastne ide? Teaser Tuesday je týždenné meme usporiadava shouldbereading.


A nasleduje niekoľko krokov, ktoré je fajn splniť...: 

  • 1. zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  • 2. otvor ju na úplne náhodnej stránke
  • 3. z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  • 4. NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 
  • 4. zdieľaj názov knihy a meno autora
A keďže ja teraz čítam Vykúp moje srdce od Meg Cabotovej (alebo skôr od Mie Thermopolisovej?...), neostáva mi iné, len vycucnúť dve náhodné vety práve odtiaľ (mimochodom na recenziu na túto knihu sa môžete tešiť už čoskoro...).



VYKÚP MOJE SRDCE (Mia Thermopolis & Meg Cabot)


Radšej si pritlačila mešec s mincami na hruď a so sklonenou hlavou vyšla z izby. Keď Hugo videl, ako sa Finnula tvári bezstarostne ju ubezpečil: "Nebojte sa, brat Robert mi sľúbil, že tehotnej ženy sa ani nedotkne."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára