sobota 16. júla 2011

Quote of the Week

Posledné dva dni trávim (okrem brigády) aj ponorená do knihy Beccy Fitzpatrikovej, Zavrhnutý. A to je dôvod, prečo som sa rozhodla, aby bolo moje tohtotýždňove QotW ladené práve v tomto duchu...


Tak tu to máme:
Romantický výrok: (no... môžno sa streba naň pozrieť trochu z iného uhla, aby bol naozaj romantický, ale podla mňa celkom je...)

"Nie sme schopní spolu vychádzať."
Prešiel si rukou po sánke, bolo to vypočítavé gesto na ktoré som si za tých pár dní, čo ho poznám. "Nie sme?"
"myslím si, že tu nehovorím o nejakej prevratnej novinke."
"Keď sa ma tréner opýtal na vlastnosti mojej vysnívanej partnerky, opýsal som teba."
"odvolaj to."
"inteligentná, príťažlivá, bezbranná. Nesúhlasíš?"

Silný moment: (skôr strapňujúci, ako silný, ale priznajme si, ktor by chcel byť v takejto chvíli na mieste Nory?!)

"V poriadku. A teraz prichádza tá veľká otázka- ako vieš, či vie, o čo ti ide, alebo, že chce, aby si pokračoval?"
"Budem ju pozorovať," povedal Patch. "Zistím, čo si myslí a čo cíti.Určite mi to hneď neprezradí, preto musím byť pozorný. Otáča svoje telo smerom ku mne? PPozerá sa na mňa uprene a potom rýchlo uhne pohľadom? Hryzie si peru a hrá sa s vlasmi presne tak, ako to práve teraz robí Nora?"
...
...

Vtipný moment: (Veeina dieta... no pomóc :))

Vee ma pod stolom kopla. "Dá si šišku plnenú vanilkovým krémom. Môžeš vziať rovno dve."
"Takže ty držíš dietu, hej?" spýtala som sa Vee.
"Juj, prestaň. Vanilkový struk je ovocie. Hnedé ovocie."
"Je to strukovina"
"Si si istá?"

Nuž tak to je na tohtotýždňove Quote of the Week, ktoré usporiadava Judith na vojom blogu všetko. Majte sa pekne a ak chcete, nechajte nejaký koment. :D
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára