sobota 30. júla 2011

Quote of the Week

Bola moja prvá. Teda kniha po anglicky. A preto sa mi nejakým desivo- desivým spôsobom zarila tak hlboko pod kožu, že nie je šanca ju odtiaľ dostať späť (nie že by som to chcela!).

A to je jeden z dôvodov, prečo som si tentokrát pre Quote of the Week (ktoré mimochodom poriada Judith)  vybrala túto knihu. Druhý dôvod je, že na slovensku nie je nejako extra (alebo vôbec?!) známa, čo by sa malo zmeniť. Nevravím, že kniha oplýva dokonalou štylistikou a dejovou vyváženosťou, ani to, že do literatúry 21.storočia priniesla výrazné novátorstvo, nie. Ale každopádne má čo ponúknuť.

Tak teda, chceck this out:
 CRANBERRY QUEEN by Kathleen DeMarco (no nie sú obe tie obálky super?)


Vtipný moment:

"Diana!" it is Luisa.
"Diana!" it is Billy.
"I have to go," says the stranger. "Take care of yourself," he tells me.
"C´mon, stay," I murmur, drunkenly. But he has already left.All I kniw is that he wears jeans and his voice is gentle.
"Diana!" I hear again. I know, I should respond, but I don´t. Fritz finds me.
"She´s here!" he calls. Luisa and Billy emerge from the trail.
"Oh, God!" says Luisa....
Fritz helps me up.
"Didja see ´im?" I ask, slurring my words.
"See who?" asks Luisa. "The Monster?"
"Who?" I ask.

(dobre, dobre! Možno sa vám to nezdá také vtipné, ale keby ste si prečítali celú kapitolu, pochopili by ste.)

Silný moment:

But it is all about hope. Hope that exists, visible or not, a rung on a ladder in a foxhole, or a night under stars in cranberry bog, or something else altogether that igites you, that lifts your thoughts and energies toward the next minute, the next day.

Romantický moment:

It is Septembre.
The poscard was brief. "Wedding off. Heading west. I´ll call. Jack."
It is imposible for me to believe in this speck of hope that has just floated into my life.  

Tak, to je všetko. Budem rada, ak necháte komentáre... a keď nenecháte nevadí.
Take care.
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára