nedeľa 31. júla 2011

Mesačná chvastačka

Tak fajn, dala som sa na ďalšie meme... Zdá sa mi, že si ich už kopím a potom ich nebudem zvládať a budem zasa za nezodpovednú a všetci ma budú nenávidieť a ...
Ale teraz je mi to jedno. Meme Mesačná chvastačka (ďalšie z pera- alebo skôr klávesnice Judit) spm na rôznych blogoch sledovala už nejaký čas a zdá sa mi to fakt dobrý nápad. Nemyslím to, ako sa všetci chvália novými knihami a tak, ale skôr to, že som sa vďaka tejto meme dozvedela o knihách, o ktorých som dovtedy nemala ani páru (hoci to, že ich už niekto má vo vlastnej poličke vo mne vyvolalo poriadnu lavínu závisti... musím sa odnaučiť závidieť...), a to je super.

Mesačná chvastačka spočíva v zverejňovaní kníh, ktoré:

  • knihy, ktoré ste si kúpili (v daný mesiac)
  • knihy, ktoré ste vyhrali (v daný mesiac)
  • knihy, ktoré dostanete ako darček (v daný mesiac)
  • knihy, ktoré ste dostali od vydavateľstiev za recenziu (vrátane elektronických od S&S a netgalley*) (v daný mesiac)
A keďže je dnes.. už 31. júl, a ja som sa na túto meme dala, je mojou povinnosťou zverejniť svoje júlové trofeje.

(Naozaj sa veľmi ospravedlňujem, že obrázky budú len v takej forme v akej budú a nebude to nič autentické z mojej izby, ale segra mi zobrala foťák da svoju dovolenku a ... ja si teraz musím poradiť týmto spôsobom... som ja ale chúďa. Tak sa nehnevajte na mňa, prosím.)

Tento mesiac som žila hlavne na knihách z knižnice a také knihy je tu zakázané publikovať a do osobného vlastníctva som získala len tieto tu:

90 minút v nebi (Dan Pipper) od vydavateľstva Kumran, ktorému knihy recenzujem. Zatiaľ som sa dostala asi do polovice a recenzia bude už čoskoro. 

Vykúp moje srdce od Meg Cabotovej som si kúpila sama. Nejdem tu knihu súdiť, na to som využila štyri strany v recenzii, len chcem povedať, že.... chcem svoje prachy späääť. 

Crescendo od Beccy Fitzpatrickovej som dostala ako e-book a aj recenzia tejto knihy je už available na mojom blogu.

Tak, to je moje pochválenie na tento mesiac. Budem rada ak necháte nejaké komentáre. 
DomiLondon





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára