sobota 28. mája 2011

Quote of the Week


Ahojte všetci, ktorí sa dostanete k tomuto článku.
Rozhodla som sa robiť niečo tak pre seba ako aj pre vás. Ale skôr pre vás. Myslím si, že je skvelé, že niekto dostal taký úžasný nápad ako je Quote of the Week a ja som sa ho rozhodla podporiť.
Každú sobotu, podľa mojich emočného, fyzického a citového rozpoloženia, uverejním na blogu tri citáty: romantický, vtipný a niečo na zamyslenie.
Možno mám ale úplný pohľad na romantiku ako vy. Možno mám tiež úplne iný pohľad na vtipnosť ako vy..... Neodsudzujte ma pre to. Jednoducho zavrite blog a pozrite iný. To bude lepšie.
Ale aj tak pevne verím, že sa vám citáty budú páčiť.
...Ou a ak chcete, kľudne kliknite na obrázok Quote of the Week v ľavom panely blogu a pozrite si citácie aj od iných blogerov.


Romantický:
Gemma sa zohla pre kabelku a v obrannom geste si ju podvedome pritisla k hrudi. „Tak poď, lebo nás tu nakoniec ešte aj zamknú.“
„Vyhýbaš sa téme“
„Áno. Už len pomyslenie na to, že by som tým všetkým musela prechádzať znova ma desí.“
„Mňa tiež, Gem. Potrebujem ťa. Nikdy by som si nepomyslel, že mi niekto môže chýbať tak veľmi ako ty.“ Zadíval sa jej do očí a zľahka ju pohladil po tvári. Tentokrát sa Gem neodtiahla.
„A tebe bolo zasa smutno za mnou. Nehovor, že nie.“
Gemma prikývla. Nemala odvahu prehovoriť.
„Poď ku mne.“ Jono dievča objal a pritisol k sebe.
Vtieravý chlad, ktorý Gemmu rozochvieval náhle zmizol. Z úst jej unikol slabý povzdych.
„Tak čo, slečna Brownová. Dovolíte mi rande ak vás oň požiadam?“
(Kate Lace, V tieni hviezd)


Wittty:
„No, I was a much quieter child. Now I´m just an embittered adult. I am spinster, did you know that?“
„Yes, actually.“ What? Oh. I get it. He´s playing the reverse-psychology game, as one does with little kids who say they´re going to scream for hours unless they get their Pokémon cards and their mother say, Go ahead, scream.
I am not, II think, technically, a spinster; don´t you have to be fifty?
„Maybe I´ll become a lesbian.“
„You can´t become a lesbian.“
„Yes I can.“
„Okay, you can.“
(Kathleen DeMarco, Cranberry Queen)

Zamyslenie:
Sme zodpovední za celú zem, pretože nevieme, kde žijú Druhé časti, ktorými sme boli od počiatku čias; ak sa oni majú dobre, aj my sme šťastný. Ak sa majú zle, podvedome s nimi znášame istú časť ich bolesti. Predovšetkým sme však zodpovední za ich opätovné spojenie.
Druhá časť nám určite skríži cestu prinajmenšom raz v každej inkarnácii, aj keby to malo byť iba na chvíľu, pretože takéto okamihy prinášajú lásku takú intenzívnu, že z nej môžeme čerpať do konca našich dní.
(Brida, Paulo Coelho)

Tak sa majte pekne a čostkoro dovi.
XOXO
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára