štvrtok 16. septembra 2010

Muse & Me



Nedavno som si konecne zaobstarala najnovsi album Muse. Tym myslim Resistrance. Chcela som ho uz taaaaaaaaaaaaak dlho, ale bohuzial moj stary pocitac nebol prisposobeny na nieco tak technicky narocne ako je prehravanie hudby. Nie ze by na to nemal vlohy, to nie, len bol chudacik uz taky starucky a nevladal. A je mozne ze tu "modernu alternativnu muziku" sabotoval. kazdopadne zabstarala som si noveho Asus kamosa a ten mi s hudbou velmi pomaha.

Ale aby som sa vratila spat v veci. Takze zaobstarala som si Resistance a poviem vam...je to vazne dobre. Niektore pesnicky sa mi dokonca stali symbolmi niektorych knih. Napriklad Unnatural Selection je pre mna podvedomym znakom The Host od Stefanie Mayer. Neviem kolkokrat som ten album presne pocula ale uzasne sa pri nom pise. Aj ked to ide stale dokola a dokola a po troch hodinach si uvedomim, ze Uprising som pocula uz asi sest raz. Ale co tam po tom, ked to stoji za to, nie? Najviac ma dostala skladba Undisclosed Desires a I belong to You. A ak mozem odporucit, pustite si I belong to You presne tu :4:35-5:00 a pocuvajte ten akordeon. Paradicka, si myslim.

Juu, som im vdacna, lebo s ich hudbou ma napada aj muza...Muse=muza...:D Vazne.

Tak som vam povedala nieco zo svojho serdca, dufam, ze to uchovate v tajnosti..:D

S pozdravom


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára