piatok 18. novembra 2011

Paranormalcy pricháááádza

Ahojte,
Z radosťou vám oznamujem, že sa na trh dostala nová YA kniha. Mám ju (ešte síce po anglicky) a veľmi sa na ňu teším, aj keď neviem presne, kedy ju snithnem prečítať. Dúfam že čoskoro.
Každopádne, hneď ako to bude z mojej strany aktuálne hodím sem review... júúú.

Zatiaľ však, aby ste nezúfali, chcem vám o nech napísať čosi viac, aby ste vedeli ako a  čo a či sa to oplatí čítať (myslím, že niet o čom diskutovať :D)

Zlodejka duší (známa tiež ako Paranormalcy) od Kiersten Whiteovej

Anotácia (prebratá z Martinusu)

Hrdinka románu má veľmi zvláštne povolanie: pracuje v Medzinárodnej agentúre pre kontrolu nadprirodzených bytostí. Bežne sa stretáva s upírmi a vlkodlakmi, jej najlepšia priateľka patrí medzi morské panny a nová láska je paranormál, ktorý na seba dokáže brať najrôznejšie podoby. Hoci jej trochu prekáža, že je ochudobnená o bežné radosti vrstovníkov, vedie pomerne spokojný život. To sa má však čoskoro zmeniť... Paranormálne bytosti začínajú z neznámeho dôvodu umierať a okolo Evie sa zrazu dejú zvláštne veci. Náhle sa na scéne objaví Zlodejka duší a Evie ide o život...


"ZLODEJKA DUŠÍ ma zviedla. Obe príťažlivé nadprirodzené bytosti bojujúce o Evinu lásku dosiahli isté víťazstvo: jeden získal srdce Evie, druhý moje."
Aprilynne Pikeová, autorka bestselleru Krídla (Wings)



Kniha vyšla vo vydavateľstve Fortuna Libri a ak si ju chcete objednať, môžete tak spraviť napríklad tu.
Waw, ja sa už tak teším. a čo vy?

XOXO
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára