streda 3. augusta 2011

Prichádza niečo nové a Ďakujem

Vitaj, ty. kto čítaš tento článok.
Vitaj, ty, kto navštevuješ tento blog.
Vitaj!!!
V prvom rade sa chcem poďakovať Abyss a Luce, že sa stali mojimi sledovateľkami. Juchú dievky, patríte do prvej trojky. Keby som mohla, objímem vás. Ďakujem vám. Ani si neviete predstaviť ako ma potešila skutočnosť, že som sa konečne zaradila do kategórie takzvaných mám-aspoň-jedného-sledovateľa blogov. Ste super, baby!

No a teraz, po ďakovačkách prichádza nová správa. Veru tak. Ale, tých, ktorí čakajú, že poviem, že viem o nejakom super tajnom dátume, kedy sa chystajú hodiť na knižný trh nejakú šťavnatú novinku asi sklamem. Nejde o komerčnú stránku kníh a čítania. Aj keď o čítanie trochu pôjde (pre tých, ktorí budú mať chuť).

Ako viete, knihy sú moja vášeň. No nielen ich čítanie a komentovanie, ale aj... písanie. Veru. Fajn, fajn. Vôbec nehovorím, že to za niečo stojí a už vôbec nie, že je to dobré, ale som zástanca toho, že človek by mal robiť to, čo ho baví (nemám na mysli niekoho, koho baví vykrádať samoobsluhy a šikanovať škôlkárov). No a mňa baví písať.

A preto som sa rozhodla, že nejaké svoje texty možno hodím aj na blog (a budem úprimná, v prípade že mi spadne comp budem vďačná, že mám zálohu na blogu... takže sa dá povedať, že to robím i z čisto zištného dôvodu...)

Vytvorím teda novú sekciu s názvom...hmh (to ako rozmýšľam)... napr. : Chill out and read, kde budú postupne po kapitolách hodené nejaké veci. Ak sa vám to bude páčiť supiš a keď nie, ozvite sa, nechajte koment, aby som sa mohla zlepšovať.

Tak sa majte a verím že si nájdete čas aj na pár mojich viet.
See ya.
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára