pondelok 21. novembra 2011

Teaser Tuesday

O čo ide :

  1. zober knihu, ktorú momentálne čítaš
  2. otvor ju na úplne náhodnej stránke
  3. z tej stránky, ktorú si náhodne otvoril napíš dve teaserové vety 
  4. NEZAHRŇUJ DO TOHO SPOILERY !!!!! 



She doesn´t look at me as she says all of this; she watches the fountain in the center of the greenspace, which I suddenly notice has run dry. Then she turns her her gaze on me and I feel my heart racing, my pulse pounding clear to my fingerstips.

(Amatérsky preklad: Ako to hovorí, ani sa len na mňa nepozrie; sleduje fontánu uprostred trávnika, ktorá, ako som si práve uvedomila, už vyschla. Potom upriami pohľad na mňa, rozbúši sa mi srdce a pulz cítim až kdesi v končekoch prstov.)









XOXO
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára