streda 16. novembra 2011

Čo nového v blogosfére?

Ahojte, dorazila som domov z BA, verte mi, únavná cesta, ale naprik tomu som si spravila pohodu a trocha preštudovala čo nové v blogosfére. A hádajte čo?! Je toho fakt veľa...

Môže to byť spôsobené viacerími aspektmi, napríklad, že sa nadsvetelnou rýchlosťou blížia Vianoce (alebo aspoň advent), alebop že sa blížia zápočty (alebo už v plnom prúde prebiehajú) a každý chce robiť niečo iné len nie sa učiť. Neviem. A je mi to jedno, vlastne. Celkom.

Ale som hrdá na to, že vám môžem ponúknuť nejaké novinky čo sa týka meme, alebo podobných vecí. V chladných časoch predvianočných je beždé, že sa človek chce viac socializovať a tak, ak by ste sa chceli zapojiť, prosím. You´re welcome.

Sue spolu s VeEee sa na svojich blogoch http://secretworld-of-deepsoul.blogspot.com/ a http://veeeebookshelf.blogspot.com/  chystajú rozbehnúť Čítanie na zasnežené večery AKA Zimný knižný denník. Prečítala som si tému aj pravidlá a verte mi, je to skvelé. Neodolala som a hneď som sa linkla. Ak radi čítate (čo určite áno, inak by ste na tomto blogu neboli) a občas si spravíte aj akú-takú poznámočku o tom čo ste čítali, myslím, že je to presne pre vás. A navyše to krásne spríjemní prechádzajúci čas Vianočný. Mohol by to byť vlastne taký virtuálny knižno-blogový adventný kalendár... Neviem. Každopádne je to super senza, ako by povedala Sookie St. Jamesová z Gilmoriek.

Na blogu Judit sa ešte stále bojuje. Ide o veľa. His Royal Hotness je cena, ktorú by chcel dostať zrejme každý chalan. A tentokrát o ňu bojujú: Adrian Ivashkov z Vampire Academi a Damon Salvatore z Vampire Diaries. Je to vážne napínavé a husté. Hlasovať za týchto dvoch gentlemanov môžete už len do polnoci, takže pohyb, pohyb.

Kto by sa obával, že sa cez Vianoce bude nudiť, nezúfajte si. Vlastne PREČ so zúfaním. VeEee prišla s ohromnou knižnou výzvou v ktorej sa bude naozaj babrať so snehom.
Ako to myslím? Tak, že ak milujete stavať snehuliakov, ale vždy mám pritom omodrejú prsty a vráti sa vám do nich cit, až v momente, keď vám ich chce doktor amputovať, je to presne pre vás. 
Stačí len čítať knihy. A Ćítať a ´čítať a ćítať a potom ešte hodnotiť. Ale to je všetko. A tak si postavíte Snehuliaka. Za 4 knihy si vyslúžime spodnú guľu, za 7 strednú a za 10 aj hlavičku. A dokonca aj so šálom. 
Je to tak skvelé.... WAW.

Tak fajn.Iba aby ste vedeli, tých výziev je asi milión, verte mi. Sama som žasla. Ale stojí to za to obzrieť, takže smelo kuknite buttony a linky na bokoch blogu a pozrite čo je pre vás nachystanô. 
Ja sa už táááák teším.

Ou a ... aby som nezabudla. Judit je taká skvelá, že zahlana a uverejnila KONEČNE OFICIÁLNY TRAILER NA HUNGER GAMES. tak... prinášam vám ho tiež, ale poďakujte Judit
Páči sa... a pri sledovaní si nezabudnite zavrieť pusu...:D

XOXO
DomiLondon


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára