sobota 1. októbra 2011

Quote of the Week

Zdravím,
ako sa máte? Úprimne verím, že dobre, faktis. U mňa je to celkom v pohode. Bolo by ešte viac v pohode, keby som nemusela riešiť hlúpe úlohy na hlúpy predmet, ale... keď tak nad tým uvažujem, tak zisťujem, že hlúpe veci sú vlastne skvelé. Pretože len vďaka ním vieme oceniť tie fakt coolové veci, nemyslíte? Neviem, možno som mimo, ale momentálne to tak cíti.

Ale teraz už k veci. Prichádzam ako posol dobrých správ. Pretože je sobota. A prtetože sobota znamená Quote of the Week (aspoň čo sa týka tohto blogu). A to znamená, že prichádzam s troma momentami z knihy ktorú práve čítam a s ktorými by som sa rada podelila.

Ako vždy jeden bude vtipný, jeden romantiocký a jeden ťažký. A pokúsim sa neriešiť spojlery. Fakt, ale ak mi niečo ujde... please, sorry.

Takže. Ak to ešte neviete, a ak ešte nie ste zapojený do tohto meme (ČOOO?), tak by som vám rada oznámila, že je usporiadávané dievčinkou, ktorá vedie tento blog. A dokonca tu máte aj special oportunity, aby ste sa stali súčasťou tejto skvelej meme. A to tu (pridajte sa, fakt, je to stranda, celkom).

Nuž, tento týždeň uverejňujem momenty, ktoré som vybrala z knihy slovenskej spisovateľky (všimnite si prosím tú národnosť. Áno!!!! je to Slovenka. U nás sú ešte stále moderní spisovatelia. THANKS GOD, REALLY) z knihy Lekcia od princeznej (aj recenzia bude).

So, here we go:

Vtipný moment: 
Písala im do nej (redakcie) asi fakt každá- od rozzúrenej trinástky, ktorej z diskotéky ušiel frajer s inou, alebo Ďalšej vystrašenej tínedžerky, ktorá netuší, či je nepravidelná menštruácia normálna, cez divoké osemnástky, ktorých absurdnosť problémov nemala hraníc, až po zrelé ženy, ktoré po odchode detí z domu zrazu stratili pocit užitočnosti, hľadajú nový zmysel života a redaktorka ženského časopisu im ho mala nájsť.

Romantický moment: 
Objala ho a vzala si višňu v čokoláde zo stolíka. "Chutí mi všetko, čo nám dbešný večer ponúka," Prstami si odhrnula z čela strapaté vlasy. Vložila mu do úst jednu višňu.
Olizol jej čokoládové prsty. "Budeš sladká. Dáme si víno?"
Zaklonila hlavu, usmiala sa a pritúlila sa k nemu.

Silný moment: 
Nikdy nehovor chlapovi prvá, že ho miluješ. NIKDY, nech ti pripadá akokoľvek úžasný a dokonca aj iný ako ostatní!

Tak to je všetko. Majte sa fajn.
S pozdravom
DomiLondon
XOXO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára