utorok 25. decembra 2012

Kde bolo tam bolo, bola raz jedna NOMINÁCIA

Kde bolo, tak molo, bola raz jedna nominácia a ja som tomu nemohla uveriť. Fakt.... len s ťažkosťami som bola schopná pochopiť, že na Slovensku fungujú existencie, ktoré sú natoľko dychtivé a baživé po akomkoľvek druhu zábavy, že ma nominovali na ocenenia pre blogerov za rok 2012
HAHAHAHA... je jediné, čo k tomu vôbec môžem povedať. Vážne decká. Cením si to, hoci mám skromne farizejský pocit, že si to nezaslúžim., ale tvárme sa, že som s tým spriaznená. Koniec koncou, VY ste ma nominovali, VY sa s tým vysporiadajte :D 
(okej, tu by sa zišlo povedať, že napriek neskrývanému cynizmu a sarkazmu, ktorý z vyššie uvedeného textu priam hučí, som vám všetkým, ktorí v tom máte akokoľvek namočené prsty veľmi, veľmi zaviazaná a vďačná, fakt)
A teraz počúvajte, za akú kategórii som bola nominovaná. 



Like really? vravím si a nevychádzam z údivu. 
Keďže k celej tejto nominačnej kauze nemám čo dodať a môžem akurát tak opätovne poďakovať ľuďom činným v tejto súvyslosti, chcem povedať, že ak sa vám môj blog fakt zdá zábavný a... hlavne že sa na ňom nenudíte, napriek tomu, že posty o YA knihách a iných veciach, ktorých sú plné iné blogy tu akosi opomínam, bude mi cťou, ak za mňa zahlasujete. Fakt...
Keď už ste sa tak hecli, že ste ma nominovali (chcela by som vedieť konkrétne kto to spôsobil... just kidding.... maybe not), tak to už dotiahnite do konca. :D hehehe

Tááákže... ak ste ešte nenatrafili na poctivo neukrývané linky na hlasovací formulár v texte, tu ho máte explycitne vložený. jupííí.

Fajn a ešte malý teaser na záver... v najbližšom  čase sa môžete tešiť na recentiu knihy Z Temnôt od Franka Perettiho, ktorú teraz čítam už druhýkrát a stále mi vyráža dych... takže to zrejme bude šupa...
A potom... jupíííí.... Návrat do chatrče... Ježiško mi ju priniesom... vysnívanú knihu,.. takže, viete čo to znamená.
Paráda...
Krásne Vianoce ešte (lôebo viete, že Vianoce sa Štedrým dňom nekončia, ale začínajú...) a ešte lepší a dobrodružnejší budúci rok... Jupííííííí

XOXO 
DomiLondon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára