sobota 17. septembra 2011

Quote of the Week

Pekná sobota, čo poviete?
Fajn, aby som bola celkom úprimná, bola by stokrát krát krajšia ak by som poobede nemusela ísť do "jobu" a ak by som zajtra neodchádzala do BA na intrák... V tom prípade by bola táto sobota naozaj skvelá, lenže nie je a tak sa musím rozveseliť nejakými inými zdrojmi, ktoré sú mi momentálne prístupné. Možno QotW? Alebo tak.  Ešte neviem, ale vyskúšam to.

Ako ste si mohli všimnúť na banneri na boku blogu, čítam Nadbytočných. Mimochodom fakt skve... ou. Počkajte na recenziu! Nebudem dopredu prezrádzať svoje pocity, ale použijem túto knihu na tohtotýždňove meme z dielne Judith a jej skvelého blogu. Úlohou je každú sobotu zverejniť z knihy, ktorú práve čítam jeden vtipný výrok, jeden romantický výrok a jeden silný moment a podeliť sa s nimi na svojom blogu.

A tak sa púšťam do práce. Hoci to bude náročné, pretože v Nadbytočných nie je veľa (takmer žiadny) vtipný moment, ktorý by som mohla s čistým svedomím použiť, aspoň sa o to pokúsim.

Vtipný moment:
"Ty si nadbytočná!" kričala na ňu. "So mnou sa takto nerozprávaj! Ja som legálna. Legálna, rozumieš?! Mohla by si byť mojou slúžkou, keby som ťa chcela..."
"Skutočne? Nevedela som, že domáce majú taký dobrý plat, aby si mohli dovoliť slúžky," pokračovala Anna ironicky, hoci je trochu šklbalo v líci od bolestivého zaucha.

Romantický moment:
"Sotva Peter dohovoril, objavila sa v otvore jeho hlava. Anna sa od radosti rozžiarila.
        "Vyzeráš strašne," povedal, keď ju zbadal, a Anna zahanbene odvrátila hlavu.
        "Kto ti to urobil?" spýtal sa Peter zlostne. "Povedz, kto ti to urobil?"
        Anna pokrčila plecami. "Nikto. Na tom nezáleží."
       "Mne na tom záleží!"

Silný moment:
Nikdy sa neospravedlňuj inému nadbytočnému, učila ju, keď sa stala prefektkou. Slovo "prepáč" naznačuje dohodu, očakávanú úroveň správania, a nadbytoční nemajú radi takéto vymoženosti. Nadbytoční sa nemajú pýtať prečo, alebo ako- jednoducho majú vykonať, čo sa im prikáže, a to je všetko. Potom sa odmlčala a zamračila. Život nadbytočného je celkom priamočiarí, vôbec nie je nad čím premýšľať.
 

Tak, to by bolo asi všetko z tohto meme čo by som vám chcela povedať. Privítam komentáre, fakt.
Majte sa pekne.
DomiLondon
XOXO

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára