štvrtok 24. januára 2013

Beware. Teaser Inside. A Million Suns is about to come soon

http://4.bp.blogspot.com/
-mVxYShpNvbs/TuktWvOjX5I/
AAAAAAAAAjE/j0N1Wb58gtE
/s1600/A+Million+Suns.jpg
.... A Million Suns. Názov knihy, na ktorej recenziu sa môžete čo nevidieť tešiť. Juchacha. Zatiaľ som len v procese čítania a užívania si každého slova, ktoré Beth Revis do knihy vložila, ale verte mi, ak to bude aspoň z polovice také awesome ako Across the Universe (kto by nevedel, Acros The Universe je prvou časťou trológie.... tešíme na trojku? chichi, si píšte!!!!), tak sa vážne máme na čo ťešiť. Jupíííí.
Spojlerovať nebudem, hoci, priznajme si to, práve to je jedna z mojch divorakých blogerských vlastností, ale ak chcete vedieť o knihe niečo viacej odporúčam kliknúť sem, na oficiálnu stránku Beth Revisovej a jej skvelých kníh, alebo na stránku e-shopu Eurobooks, vďaka ktorým mám recenzný výtlačok.... Wíííí.
Informácii tu poskytnutých je pramálo a ja si to uvedomujem, ale..... aspoň to je teaser.

A v teaserovom rytme pokračujeme krátkym videom
A áno, keďže je to trilógia a zatiaľ sme sa zmieňovali len o dvoch častiach, teda o Across the Universe (btw, becenzia na tento skôst sa nachádza tu) a A Million Suns, je nevyhnutné spomenúť aj tú tretiu. Hlavne z dôvodu korektnosti uvedenia kompletných informácii...chichi.
Shades of Earth je názov záveru trilógie a jej release date bol presne v deň, keď bol aj release date najnovšieho albumu Kim Walker-Smith (Sill Believe), teda 15. Januára. V Amerike.
Do týchto končín sa zrejme dostane až v máji 2013 a to vďaka bristkému vydavateľstvu  PenguinBooks. Slovenského prekladu sa dočkáme nevedno kedy a azda aj nikdy, keďže ani druhá časť sa k nám nedostala a jazykovo menej zdatný čitateľ je odkázaný na český preklad. Paráda.
Takže toľko k tomuto...
Wííí.
Krásny deň a držte mi palce zajtra idem robiť na základné školy výsku na bakalárku... chichi. To bude zábava.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára