streda 8. februára 2012

Tie kraje nemecké; ďalšie 4 krásavice; po prvýkrát interviewovaná; žeby debut?

Ahojte decká,
konečne som sa vrátila z pracovno- dovolenkovo- aupair pobytu u sestry v Nemecku a s radoťou vám môžem podať zopár informácii, ktoré ma v ostatnom období zaujali.

Tie kraje nemecké
Napríklad to, že keby som bývala v Nemecku, knižnicu by som mohla mať veľmi jednoducho plnú fakt skvelých kníh. Prečo? Pretože oproti tomuto utopickému svetu v ktorom žijeme, tam majú ľudia dostatočne veľa peniažkov, aby mohli do kníh bez výčitiek investovať. Navyše majú asi milión vydavateľstiev, ktoré sú porovnateľné, alebo lepšie ako náš Ikar či Slovart, a ktoré dbajú aj na estetickú stránku vyhotovenia knihy... nad tým pri večšine slovenských vydaní z väčšiny slovenských vydavateľstiev len krútim hlavou. Úprimne.
Takže, hoci po nemecky viem povedať akúrát "poistenie, lietadlo, vrtulník, rybací šalát a škôlka," aj tak by som sa tam za daných okolností na knižnom trhu presťahovala, to mi verte.

Ďalšie 4 krásavice
Nuž, teraz by som vám chcela predstaviť moje nové nasledovníčky. Niekoľko dní som nebola na nete a keĎ som ho teraz zapla a zistila, že mi ich toľko pribudlo, takmer som sa zridala zo stoličky. Je to tak super, až to neviem vypovedať. V mysli si konštruujem giveaways, ktoré jedného dňa zostrojím a tak... mám rada takéto decentné fantazírovanie. VeĎ to poznáte.
Takže, moja vďaka patrí hlavne týmto devám: Miruš, Nore (btw, fakt krásne meno blogu :D), Madžgy a Luc, ktoré sa odvážili pripojiť k môjmu blogu len nedávno.
Tak teda pozdvihnime čaše, ktoré mám určite niekde v blízkosti kompu a pripime si súdržne na šťastie a vitalitu našich blogov.

Po prvýkrát interviewovaná
A potom je tu ďalšia úžasná vec, ktorá sa stala. Drahá Sue ma požiadala, či by som mnou nemohla spraviť rozhovor do svojej pravidelnej rubriky NEPREHLIADNITE. Môj prvý rozhovor!!!! Najprv mi to vyrazilo dych, ale bola by som blbá, keby som ju odmietla, nie? Kto si kedy pomyslel, že niekomu budem zmysluplne odpovedať na otázky a niekoho budú moje odpovede aj zaujímať... je to divné a strašidelné, ale stalo sa to. Prišlo to. Hoci je to neuveriteľné.
A tak si o mne môžete prečítať niečo na Suinom blogu, ktorý je mimochodom fakt skvelý.

Žeby debut?
Ok, a posledná vec, ktorú by som už konečne rada dala na známosť. Dlho som otáľala, nechcela som sa chvastať ani tak (ani nie je čím vlastne), tri mesiace som držala túto informáciu v takej tichosti, že o tom dlho nevedeli ani len moji rodičia, ale myslím, že nadišiel čas, aby som sa o to s vami podelila. Ste book-lovers a preto dúfam, že ma podporíte, neznenávidíte a tak...
Nuž, ako by som začala... neviem či ste si všimli a či nie, ale nejaký čas som preidávala na blog kapitoly z dielka, ktoré som napísala. A potom odrazu BUM! a všetko som stiahla preč a sekciu zrušila. Nehnevajte sa za to na mňa, ale verte mi, dôvod je vážny. A je nim to, že toto dielo mi vyjde.
Presne tak.
Existuje vydavateľsvo (Motýľ), ktorému sa môj rukopis páčil a rozhodlo sa ho vydať.
Takže kvôli zákonu a všetkým tým veciam okolo toho som musela knihu z blogu stiahnuť.
Čoskoro sem hodím aj cover (úprimne... chcela som na obálku niečo celkom iné... CELKOM INÉ, ale pri vydávaní knihy sa naučíte jedno základné pravidlo: S riaditeľom vydavateľstva hádku NIKDY nevyhráte a VŽDY má pravdu..... čo už!!!!!)
Názov by mal byť Súboj lásky (ten mal byť tiež iný, ale... viť vyššie) a bude to tradičná YA. Trochu paranormal, trochu romantika a tak...
Nuž, verím, že sa aspoň trochu tešíte so mnou, koniec koncov sme jedna veľká book-obsessed-family.

Mám vás rada. Vážne.
Majte sa.
XOXO
DomiLondon

10 komentárov:

  1. náhodou podľa mňa máš dobrú slovnú zásobu čo sa nemčiny týka :D všetko potrebné a užitočné a často používané slová :D
    (inak ja nemčinu zbožňujem... išla by som ta aj kvôli nej, nielen kvôli knižkám!)
    Juj gratulujem ku knižke! Som na ňu zvedavá! Kedy vyjde? Ako bude vyzerať? Už je anotácia? :D (sorry som len very excited :P)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, Princess... Kniha by mala výsť tak... ja neviem o mesiac, o dva... info budem sem priebežne hádzať a keď bude schválená obálka, ktorá sa mi mimochodom vôbec nepáči, zostrojím aj podstránku v ktorej nájdete o knihe všeličo možnô... aj anotáciu. :D A ďakujem za podporu. Si super

      Odstrániť
  2. Waaau! Gratulujem ku knihe! Musíš ju pridať na GR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waaaw! Posielajú sa veľké gratulácie! Na knihu sa teším a určite si ju prečítam. A tiež prajeme veľa šťastia v blogovaní :D
    Milé že si nás spomenula vo svojom článku za čo ďakujeme.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ježiši gratulujem a vôbec ja ju chcem prečítať !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a ozaj nemecké knihy... ja ich nakupujem :D .... mám rada nemčinu a tie knihy vyzerajú naozaj aj esteticky dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Domííííííííí -posielam ti virtuálne mega objatie- tebe vyjde kniha -je štastím bez seba aj za teba- ani nevie ako ma to potešilo ja ti to tak prajem :) ja sa teším akoby vychádzala kniha mne, som zvedavá na obálku :) ale ak som sa niečo od Mirky Varáčkovej naučila tak je to fakt že s pánom Kocianom sa NEtreba hádať, pretože aj tak bude po jeho, čítaj že som robila Mirke obálku a všetky návrhy jej sfúkol zo stola, ale to je o inom :) ja sa usmievam ako mesiačik na hnoji, teším sa s tebou maximálne, lebo viem že pre človeka ktorý píše je to najväčší úspech, GRATULUJEM!!!!!! a slovenské fantasy, oooo, moje srdce plesá, neskutočne sa teším na tvoju knihu, akonáhle vyjde chcem si ju prečítať a dúfam že sa mi podarí aj podpis ukoristiť :)

    a k rozhovoru :) vieš aká je to pre mna česť? :) a už teraz ti slubujem, že ked ti kniha vyjde tak prvý rozhovor spravím s tebou ja, ak teba ti to vadiť nebude :)

    tak ešte raz, GRATULUJEM -huuuuuuuuuuug- :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahá Sue, je to krásne, lebo mám pocit, že sa medzi nami vytvára také zvlážtne puto...
      Som rada, že chápeš celú tú vec s motýľovskými obálkami... nechcem, aby ma za to niekto súdil, keĎ tú obálku uvidí, chápeš.
      To s tou nemčinou... ja po nemecky neviem, len žije moja sestra, tak tam občas idem a kukám aj knihy... ale ja vážne neviem nemčinu... kind of wierd, i thing...
      A... jasné, že ti venujem prvý rozhovor... aj keĎ, ktovie, či tá kniha za to vôbec bude stáť...
      :D

      Odstrániť
    2. tak vieš ako človek čo sníva aby mu vyšla kniha, viem, že je to neskutočný pocit a po pravde naozaj sa tak cítim som nesmierne šťastná za teba :) no Mirka mi to vysvetlila, jej sa páčila tá čo som jej spravila bolo asi 30 variant a Kocian aj tak vybral inú teda spravil, to bolo na Prežila som svet :) čiže verím :) a tak :) kniha bude jednorázovka alebo séria? :) ja tiež píšem knihu, už pomerne dlho a snažím sa aby bola čo najlepšia :)

      ach tak :) tak naučiť sa nemčinu je dosť ťažké :)

      oki to aby som už vymýšlala otázky :) a vieš približne kedy asi by mala vyjsť? :)ja som tvor zvedavý -blush- :) tak ja verím, že bude stáť za to, a keby aj nie čo neverím, rozhovor môžem s tebou spraviť tak či tak :)

      Odstrániť
  7. *vstrebáva, čo si práve prečítala*
    Ohromná gratulácia! :D

    OdpovedaťOdstrániť