sobota 18. septembra 2010

Tak a je to tu!


Veru tak. Je to tu. Nechce sa mi verit, ale aj zo mna je uz vysokoskolacka. Desive....Vcera som bola vonku s kamosou a tej do oci vysli az slzy, ked si spomenula ako som so sestrou v skolke spievala Skocil zajko do brazdicky a vyhravala za to vsetky sutaze. A teraz odchadzam na vysku...

Zajtra nasadam na vlacik s batohom plnym haraburd, jedla a tak a zacinam zit zasa nieco nove. Uplne nove. Pravdu povediac...nechcesa mi tam ist. Ani nahodou. Co bude s mojim pisanim? jedina moznost je najst si v tom velkomeste nejake miestecko, kde si budem moct pokojne otvorit svoje bejby (to je moj notebook) a pisat. Utecha je, ze stvrtky sa budu niest v znameni navratu domov. Jupiiii.

Tak...drzte mi palce, budem to potrebovat (a potom, co som videla svoj intrak si to myslim dvojnasobne...).

S pozdravom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára